Op Vrijdag 2 november 2018 zijn we uitgenodigd om een massakamp tegen de Velpse Schaakvereniging Velp te spelen. Deze massakamp wordt voor de eerste keer gehouden, het is de bedoeling er een jaarlijks traditie van te maken. We zullen het tegen de schakers uit Velp opnemen met 15 borden.

Hoe werkt SponsorKliks?

We hebben het SponsorKlikslogo op onze website geplaats.

Als men dan hier op klikt komt men onmiddellijk op de bedrijven die mee doen.

Als men dan vervolgens op de SponsorKlikspagina op een winkel klikt en een bestelling doet dan ontvangt SV De Toren geld.

De Schaakvereniging De Toren, Arnhem-Zuid, organiseert een simultaan schaak op maandag 14 mei 2018, zaal open 19:15 uur
We zijn zeer trots en verheugd, dat we de wereldberoemde Grootmeester Jan Timman bereid hebben gevonden, om als   simultaangever aan te treden.
Speelgerechtigd zijn de clubleden van De Toren en enthousiaste schakers uit Arnhem-Zuid en omgeving.
Ook de gevorderde thuis-schaker nodigen we hierbij van harte uit.

Het programma voor de externe competitie Torenteams staan online. Onder de link Torenteams - teaminformatie staat het programma.

Na ongeveer 6 jaar met veel liefde en plezier onze schakende seniorenleden van een hapje en drankje voorzien te hebben, aan de bar in de Steenen Camer, stoppen Thea en Yannick helaas met deze nobele dienst bij onze club. Yannick stopt tevens als lid van onze vereniging en hij als zowel Thea zijn er a.s maandag voor het laatst op de club. Op maandagavond  18 september kunt u voor de laatste keer genieten van een drankje en hapje geserveerd door Yannick en Thea en is er gelegenheid om even handen te schudden. Alle mensen die genoten hebben van de gastvrijheid van deze toppers zijn a.s maandagavond van harte welkom op de Steenen Camer.

Zaterdag 20 mei vindt het eerste Girls Only Schaaktoernooi in Apeldoorn plaats. Tussen 12.00 en 17.00 uur, kunnen meiden t/m 18 jaar met elkaar de strijd aan op het schaakbord.
Het toernooi wordt gehouden in wijkcentrum De Groene Hoven, Koninginnelaan 280, in Apeldoorn.

Zaterdag 25 juni De OSBO en ASV organiseren een feest ter gelegenheid van hun 70-jarig en 125-jarig jubileum in Rozet te Arnhem. Aanvangstijdstip 9.45 uur.

Op Woensdag 28 oktober sprak ik thuis met Peter. Hij vertelde honderduit over zijn afkomst, zijn beste resultaat, wanneer hij schaaktrainer werd en nog veel meer.