Loodzware opgave TorenTeams!

T2 treedt tegen de Cupwinnaar aan van vorig jaar, Denk en Zet uit Hattem. Biedt ook een mooie kans op revanche, vorig jaar gingen ze in de halve finale immers kopje onder tegen hen. In de reguliere competitie promoveert Denk en Zet zo goed als zeker naar de Eerste Klasse. Kunst met twee 2000-spelers en eentje, Fedde Tolman met 2175. Hij versloeg Nick in de vorige editie, zie ASV-site. Belooft een geweldige kraker te worden!

Ook T5 heeft het niet getroffen. Uit bij de a.s. promotieklasser Wageningen 3 lijkt me bepaald geen peulenschil. Mannen als Van der Wall, Van de Waerdt en Otte kennen de klappen van de zweep. Gelukkig kunnen wij daar ook een paar krachtpatsers tegenover zetten. Ook bij deze match zitten we op ’t puntje van de stoel!

Loting:

Wageningen 3   -  TOREN 5
Denk en Zet    -  TOREN 2
Elster Toren   -  ASV 4
Velp           -  Bennekom

De ½finale en de finale vinden op zaterdag 29 mei weer bij ASV plaats. Voor de ¼finale hebben we dus ruim de tijd. U treft het binnenkort aan op de kalender!

Individuele resultaten op de OSBO-site.