van start ...
De eerste wedstrijd van het seizoen tegen de promovendus Denk en Zet. Wie niet beter zou weten zou denken dat we misschien kans maken maar Denk en Zet is de grootste kampioenskandidaat.

Dit jaar is oa Rijk-Pieter Hofstede overgestapt naar de club uit Hattem. We kunnen ons borst nat maken en zullen een hele zware middag tegemoet gaan.

Denk en Zet - De Toren 2 0 - 0
1 Fedde Tolman - Ben McNab   -
2 Johan Redeker - Jan-Willem van Willigen   -
3 William Cornelissen - Thomas van Nispenrode   -
4 Rijk-Pieter Hofstede - Rein Visée 1 - 0
5 Muharem Mujkanovic - Ron Engelen   -
6 Bert Ekkelboom - Mathieu Roskam   -
7 Ben Gospers - Fred Beumer  r - r
8 Sietse Gosker - Niels Matser   -

14:00

Na een uurtje spelen begint al duidelijk te worden dat het een zware middag wordt. Fred staat bijna een stuk achter en knokt door. Ben bouwt het heel rustig maar zijn stukken staan stuk voor stuk minder. Jan-Willem weet goed stand te houden. Rein verliest een pion en zal het heel zwaar krijgen. Mathieu, Thomas, Niels en Ron staan prima voor met een gelijke stand.

15:00

Fred pakt alsnog een halfje nadat hij eerst verloren komt te staan. Rein ketst er een stuk vanaf en geeft op. Thomas heeft remise aangeboden en zit in afwachting.  Tegenstander van Mathieu biedt ook remise aan maar dit moet iov mij geweigerd worden.

18:00

dramatische ontwikkelingen ... het internet ligt er al enige tijd uit. Ofwel in Hattem geen internet mogelijk sinds 15:15

Ben verliest, Ron verliest na meerdere keren terug te zijn gekomen. Niels verliest helaas ook nadat ook hij zijn tegenstander nog een loer probeerder te draaien.

18:15

De laatste stand van zaken:

Mathieu moet helaas remise geven na de hele partij iets beter te hebben gestaan.

Volgende keer hopelijk meer uitleg en verslag en hopeijk een betere internetverbinding.